Szukaj

Zaloguj

Zarejestruj

Bramy Uchylne


Konstrukcja Bram Uchylnych

  • Skrzydło wykonane z blachy stalowej ocynkowanej – trapez T-10, o pionowym, poziomym, i skośnym układzie wypełnienia, bądź z blachy stalowej ocynkowanej perforowanej
  • elementy ościeżnicy zespolone są ze sobą za pomocą połączeń skręcanych profile skrzydła łączone za pomocą specjalnych akcesoriów
  • poprzeczka łącząca prowadnice poziome oraz ślizgi boczne
  • układ sprężyn wspomagający podnoszenie i opuszczanie skrzydła bramy
  • sprężyny zabezpieczone w tulejach

Brama Novum - poszycie skrzydła wykonane jest z blachy stalowej ocynkowanej - trapez T-10, o pionowym układzie wypełnienia, powlekanej farbą poliestrową. Brama wyposażona jest w poprzeczkę łączącą prowadnice poziome. W bramie Novum nie ma możliwości wykonania drzwi
przejściowych i ocieplenia.

Brama Progress
- poszycie skrzydła wykonane jest z blachy stalowej ocynkowanej - trapez T-10, o pionowym układzie wypełnienia, powlekanej farbą poliestrową. Brama wyposażona jest w poprzeczkę łączącą prowadnice poziome. Istnieje możliwość wykonania bramy ocieplonej, bramy
z drzwiami przejściowymi.

Brama Komfort
- (wymiary typowe i wymiary specjalne) - poszycie skrzydła wykonane jest z blachy stalowej ocynkowanej - trapez T-10, o pionowym układzie wypełnienia, powlekanej farbą poliestrową. Bramy Komfort wyposażone są w poprzeczkę łączącą prowadnice poziome
(patrz opis str. 6) oraz ślizgi boczne. Istnieje możliwość wykonania bramy ocieplonej, bramy z drzwiami przejściowymi, z przeszkleniem (okienka) lub z kratką wentylacyjną. Dostępna również brama Komfort pod indywidualne wypełnienie.

Brama Select - (wymiary typowe i wymiary specjalne) - poszycie skrzydła wykonane jest z blachy stalowej ocynkowanej - trapez T-10, o pionowym, poziomym lub skośnym układzie wypełnienia, powlekanej farbą poliestrową. Brama wyposażona jest w poprzeczkę łączącą prowadnice poziome
(patrz opis str. 6) oraz ślizgi boczne. Istnieje możliwość wykonania bramy ocieplonej, bramy z drzwiami przejściowymi (w wybranych wzorach z przeszkleniem (okienka) lub z kratką wentylacyjną.

Brama City - poszycie skrzydła wykonane jest z blachy stalowej ocynkowanej - trapez T-10, o pionowym układzie wypełnienia, powlekanej farbą poliestrową. W bramach wykonane są otwory wentylacyjne o wymiarach 50 x 20 [mm] (szer. x wys.). Linki do zatrzasków osłonięte pancerzem z blachy (oprócz wzoru 30). Brama wyposażona jest w poprzeczkę łączącą prowadnice poziome. Brak możliwości wykonania bramy ocieplonej, bramy z drzwiami przejściowymi.

Brama Connect - poszycie skrzydła wykonane jest z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej farbą poliestrową. Składa się ono z paneli o jednakowej szerokości w poziomym (wzór H) lub pionowym (wzór V) układzie przetłoczeń. Bramy Connect wyposażone są w standardzie w ościeżnicę w kolorze bramy, ślizgi boczne, poprzeczkę łączącą prowadnice poziome (patrz opis str. 6) i stalowe rygle zatrzaskowe. Istnieje możliwość wykonania bramy ocieplonej, bramy z drzwiami przejściowymi oraz bramy z ościeżnicą renowacyjną (wymiary typowe).



Bezpieczeństwo - System osłon i czujników

  1. Specjalnie dobrane sprężyny naciągowe równoważące ciężar skrzydła bramy są osłonięte bezpiecznymi tulejami, które chronią przed przytrzaśnięciem palców.
  2. Łożyskowane rolki zapewniają długoletnią i cichą pracę.
  3. Dwupunktowe ryglowanie zapewnia bezpieczeństwo przed otwarciem bramy przez niepowołane osoby.
  4. Bramę w wersji z ociepleniem można zamówić w celu poprawy izolacyjności cieplnej garażu.
  5. Poszycie bramy wykonane jest z blachy stalowej profilowanej, co zapewnia jego odpowiednią sztywność

Wymiary Montażowe

Wymiary montażowe i ich oznaczenia potrzebne do prawidłowego doboru oraz montażu bramy garażowej segmentowej WIŚNIOWSKI.

So - szerokość otworu, wymiar zamówieniowy,
Sj - szerokość światła wjazdu po zamontowaniu bramy,
Ho - wysokość otworu, wymiar zamówieniowy,
Hj - wysokość światła wjazdu po zamontowaniu bramy,
N - minimalne wymagane nadproże,
W1 - minimalna wymagana przestrzeń boczna,
W2 - minimalna wymagana przestrzeń boczna,
E - minimalna głębokość garażu z wolną przestrzenią pod sufitem,
LS - długość szyny napędu.




Napęd i sterowanie

METRO firmy Somfy

  • ŁATWE PROGRAMOWANIE – wyświetlacz LCD oraz możliwość konfiguracji wielu parametrów
  • SYSTEM ZABEZPIECZEŃ OPTYCZNYCH - system zapewnia optymalną ochronę w przypadku gdy pomiędzy elementami systemu pojawi się przeszkoda
  • WYKRYWANIE PRZESZKÓD - zabezpieczenie przeciążeniowe w sytuacji zetknięcia dolnej krawędzi skrzydła z przeszkodą, zatrzymuje skrzydło bramy, a następnie cofa je do góry
  • SZYNA Z CICHYM PASKIEM ZĘBATYM - zapewnia cichą i płynną pracę, co jest niezwykle ważne przede wszystkim w garażach połączonych bezpośrednio z budynkiem mieszkalnym i położonych blisko sypialni
  • DROGA RADIOWA RTS - Doskonałe, rozwiązanie oparte na innowacyjnej technologii Somfy pozwala na instalacje i rozbudowę systemu napędowego bez konieczności ingerowania w strukturę ściany. Stąd też jest to idealne rozwiązanie nie tylko do nowego budownictwa, ale przede wszystkim do modernizacji czy remontu. Intuicyjne programowanie i zastosowanie wyświetlacza umożliwia dostosowanie parametrów pracy i odpowiednią konfigurację funkcji
  • AKUMULATOR AWARYJNEGO ZASILANIA - umożliwia on otwarcie i zamknięcie bramy w przypadku braku zasilania
  • POSIADA WBUDOWANĄ LAMPĘ SYGNALIZACYJNĄ MECHANICZNA BLOKADA WÓZKA JEZDNEGO - blokuje bramę w pozycji zamkniętej, zapobiega nieautoryzowanemu otwarciu bramy garażowej
  • MOŻLIWOŚĆ PODŁĄCZENIA DODATKOWEGO ZEWNĘTRZNEGO ŹRÓDŁA OŚWIETLENIA NP. OŚWIETLENIA PODJAZDU

Smart Connected

Możliwość sterowania bramą za pomocą smartfonu z dowolnego miejsca.


Kolory

Drewnopodobne i RAL


Wzory Paneli 





Materiały:

www.wisniowski.pl
Kanał You tube Producenta - WIŚNIOWSKI

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów