Szukaj

  • Zaloguj

    Zarejestruj

    Bramy Uchylne


    Konstrukcja Bram Uchylnych

    • Skrzydło wykonane z blachy stalowej ocynkowanej – trapez T-10, o pionowym, poziomym, i skośnym układzie wypełnienia, bądź z blachy stalowej ocynkowanej perforowanej
    • elementy ościeżnicy zespolone są ze sobą za pomocą połączeń skręcanych profile skrzydła łączone za pomocą specjalnych akcesoriów
    • poprzeczka łącząca prowadnice poziome oraz ślizgi boczne
    • układ sprężyn wspomagający podnoszenie i opuszczanie skrzydła bramy
    • sprężyny zabezpieczone w tulejach

    Brama Novum - poszycie skrzydła wykonane jest z blachy stalowej ocynkowanej - trapez T-10, o pionowym układzie wypełnienia, powlekanej farbą poliestrową. Brama wyposażona jest w poprzeczkę łączącą prowadnice poziome. W bramie Novum nie ma możliwości wykonania drzwi
    przejściowych i ocieplenia.

    Brama Progress
    - poszycie skrzydła wykonane jest z blachy stalowej ocynkowanej - trapez T-10, o pionowym układzie wypełnienia, powlekanej farbą poliestrową. Brama wyposażona jest w poprzeczkę łączącą prowadnice poziome. Istnieje możliwość wykonania bramy ocieplonej, bramy
    z drzwiami przejściowymi.

    Brama Komfort
    - (wymiary typowe i wymiary specjalne) - poszycie skrzydła wykonane jest z blachy stalowej ocynkowanej - trapez T-10, o pionowym układzie wypełnienia, powlekanej farbą poliestrową. Bramy Komfort wyposażone są w poprzeczkę łączącą prowadnice poziome
    (patrz opis str. 6) oraz ślizgi boczne. Istnieje możliwość wykonania bramy ocieplonej, bramy z drzwiami przejściowymi, z przeszkleniem (okienka) lub z kratką wentylacyjną. Dostępna również brama Komfort pod indywidualne wypełnienie.

    Brama Select - (wymiary typowe i wymiary specjalne) - poszycie skrzydła wykonane jest z blachy stalowej ocynkowanej - trapez T-10, o pionowym, poziomym lub skośnym układzie wypełnienia, powlekanej farbą poliestrową. Brama wyposażona jest w poprzeczkę łączącą prowadnice poziome
    (patrz opis str. 6) oraz ślizgi boczne. Istnieje możliwość wykonania bramy ocieplonej, bramy z drzwiami przejściowymi (w wybranych wzorach z przeszkleniem (okienka) lub z kratką wentylacyjną.

    Brama City - poszycie skrzydła wykonane jest z blachy stalowej ocynkowanej - trapez T-10, o pionowym układzie wypełnienia, powlekanej farbą poliestrową. W bramach wykonane są otwory wentylacyjne o wymiarach 50 x 20 [mm] (szer. x wys.). Linki do zatrzasków osłonięte pancerzem z blachy (oprócz wzoru 30). Brama wyposażona jest w poprzeczkę łączącą prowadnice poziome. Brak możliwości wykonania bramy ocieplonej, bramy z drzwiami przejściowymi.

    Brama Connect - poszycie skrzydła wykonane jest z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej farbą poliestrową. Składa się ono z paneli o jednakowej szerokości w poziomym (wzór H) lub pionowym (wzór V) układzie przetłoczeń. Bramy Connect wyposażone są w standardzie w ościeżnicę w kolorze bramy, ślizgi boczne, poprzeczkę łączącą prowadnice poziome (patrz opis str. 6) i stalowe rygle zatrzaskowe. Istnieje możliwość wykonania bramy ocieplonej, bramy z drzwiami przejściowymi oraz bramy z ościeżnicą renowacyjną (wymiary typowe).



    Bezpieczeństwo - System osłon i czujników

    1. Specjalnie dobrane sprężyny naciągowe równoważące ciężar skrzydła bramy są osłonięte bezpiecznymi tulejami, które chronią przed przytrzaśnięciem palców.
    2. Łożyskowane rolki zapewniają długoletnią i cichą pracę.
    3. Dwupunktowe ryglowanie zapewnia bezpieczeństwo przed otwarciem bramy przez niepowołane osoby.
    4. Bramę w wersji z ociepleniem można zamówić w celu poprawy izolacyjności cieplnej garażu.
    5. Poszycie bramy wykonane jest z blachy stalowej profilowanej, co zapewnia jego odpowiednią sztywność

    Wymiary Montażowe

    Wymiary montażowe i ich oznaczenia potrzebne do prawidłowego doboru oraz montażu bramy garażowej segmentowej WIŚNIOWSKI.

    So - szerokość otworu, wymiar zamówieniowy,
    Sj - szerokość światła wjazdu po zamontowaniu bramy,
    Ho - wysokość otworu, wymiar zamówieniowy,
    Hj - wysokość światła wjazdu po zamontowaniu bramy,
    N - minimalne wymagane nadproże,
    W1 - minimalna wymagana przestrzeń boczna,
    W2 - minimalna wymagana przestrzeń boczna,
    E - minimalna głębokość garażu z wolną przestrzenią pod sufitem,
    LS - długość szyny napędu.




    Napęd i sterowanie

    METRO firmy Somfy

    • ŁATWE PROGRAMOWANIE – wyświetlacz LCD oraz możliwość konfiguracji wielu parametrów
    • SYSTEM ZABEZPIECZEŃ OPTYCZNYCH - system zapewnia optymalną ochronę w przypadku gdy pomiędzy elementami systemu pojawi się przeszkoda
    • WYKRYWANIE PRZESZKÓD - zabezpieczenie przeciążeniowe w sytuacji zetknięcia dolnej krawędzi skrzydła z przeszkodą, zatrzymuje skrzydło bramy, a następnie cofa je do góry
    • SZYNA Z CICHYM PASKIEM ZĘBATYM - zapewnia cichą i płynną pracę, co jest niezwykle ważne przede wszystkim w garażach połączonych bezpośrednio z budynkiem mieszkalnym i położonych blisko sypialni
    • DROGA RADIOWA RTS - Doskonałe, rozwiązanie oparte na innowacyjnej technologii Somfy pozwala na instalacje i rozbudowę systemu napędowego bez konieczności ingerowania w strukturę ściany. Stąd też jest to idealne rozwiązanie nie tylko do nowego budownictwa, ale przede wszystkim do modernizacji czy remontu. Intuicyjne programowanie i zastosowanie wyświetlacza umożliwia dostosowanie parametrów pracy i odpowiednią konfigurację funkcji
    • AKUMULATOR AWARYJNEGO ZASILANIA - umożliwia on otwarcie i zamknięcie bramy w przypadku braku zasilania
    • POSIADA WBUDOWANĄ LAMPĘ SYGNALIZACYJNĄ MECHANICZNA BLOKADA WÓZKA JEZDNEGO - blokuje bramę w pozycji zamkniętej, zapobiega nieautoryzowanemu otwarciu bramy garażowej
    • MOŻLIWOŚĆ PODŁĄCZENIA DODATKOWEGO ZEWNĘTRZNEGO ŹRÓDŁA OŚWIETLENIA NP. OŚWIETLENIA PODJAZDU

    Smart Connected

    Możliwość sterowania bramą za pomocą smartfonu z dowolnego miejsca.


    Kolory

    Drewnopodobne i RAL


    Wzory Paneli 





    Materiały:

    www.wisniowski.pl
    Kanał You tube Producenta - WIŚNIOWSKI

    Koszyk

    Twój koszyk jest pusty.

    Dokonaj swoich pierwszych zakupów